? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Thursday, June 14, 2012

Assalamualaikum Cinta..

June 14, 2012
-Puncak Alam-

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum..rasanya dah lama sangat tak update blog ni..
meniti minggu-minggu terakhir sebelum peperiksaan akhir bermula adalah sangat memenatkan.
curi sedikit kesempatan yg ada..:)

Alhamdulillah..kehidupan saya seperti biasa..semuanya baik-baik saja. Walau ada saja halangan dan rintangan insyaAllah saya cuba untuk menghadapinya sebaik mungkin. Maklumlah sebagai seorang insan yg bergelar manusia saya tidaklah sekuat mana. Adakalanya mengalir juga air mata dek kata-kata dan perbuatan insan sekeliling. Namun, saya tanamkan jua rasa azam di hati bahawa biarkan semua berlalu pergi..jika di kenang hanya menyakitkan hati. huhu.

InsyaAllah..minggu depan adalah minggu terakhir class..rasa sayu di hati menjengah, baru teringat ni adalah final year sem saya kt Uitm PUncak Alam..rasanya baru semalam masuk belajar..itulah perjalanan hidup kan..bermula dengan kepayahan berserta tangisan..dan benar pengakhiran itu juga adalah satu yg memilukan. Jika kita berfikir sejenak, semua perjalanan kehidupan kita sama dengan kematian. Kita di lahirkan dengan tangisan..dan pengakhiran juga akhirnya di tangisi. Semuanya adalah lumrah kehidupan yang sangat indah aturannya..Subahanallah :)

Semoga semuanya berlalu dengan baik sekali..InsyaAllahu Taala..
Wasalam ..

Keindahan tasik itu sangat rupawan di mataku..