? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Friday, January 7, 2011

REDHA

7hb Januari 2011
9.27 minit malam..
ruang tamu..

Bismillahirahmanirrahim..

ku petik kata-kata dari setangkai hati yg mungkin dalam redup kesedihan terselit seribu satu perasaan..
hari ini aku berdiri di atas kaki sendiri, dengan kata-kata bahawa aku amat kecewa dan menyesal dengan apa yg telah terjadi.

untuk apa terus menahan rasa dan beban yg selamanya akan terus terbakar di hambat perasaan dan perilaku insan yg tidak punya peri kemanusiaan..
aku bukan insan yg terhegeh-hegah akan cinta dan keinginan..
biarlah ia terus mati dalam hidup aku..tidak akan bisa terubat lagi..

tak pernah menyesal dengan apa yg di lakukan,
tak pernah berubah dengan apa yg telah di jalani,
tak pernah jujur dengan apa yg di kata..
hanya keluar dari mulut bukan kata hati..

aku redha dengan ujian yg ALlah beri kepadaku..
aku pasrah..
cuma sebagai hamba-NYA, perasaan ku takkan bisa di bendung lagi..
menitis air mata darah pun tak mungkin terubat kembali..
sungguh dalam dan parah..
sehinggakan tertusuk sembilu takkan berdarah..

Ya Allah..ya rabbi ya rahman ya rahim..
aku sedih ya Allah..sungguh pedih ..
sungguh aku terluka..
tak sanggup untuk terus berduka..

petunjuk yg kau beri memberikan aku keredhaan
redha hatiku ya Allah..aku pasrah..
mak ..kalau along dah xda nanti,,mak sedekahkan alfatihah ye..
halalkan air susu yg mak berikan kat along ye mak...
abah..along xnk menyusahkan abah lagi..kalau degree ne xsempa nak habis..
along bersyukur juga kerana dah hadiahkan segulung diploma buat abah dan mak..
maafkan along ye mak abah..
along byk buat dosa...along dah xnk rasa sedih lagi..
insyaAllah nanti kita betemu lagi ye mak abah..
kalau along xsempat nak balas jasa mak abah along minta maaf sekali lagi...

salam sayang buat mak dan abah..

0 comments: