? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Wednesday, September 21, 2011

YOU DON'T DESERVE MY TEARS

11.44 minit pagi 
-puncak alam-


Assalamualaikum..
alhamdulillah..terima kasih Allah..

Seketika terlintas di benak fikiran, mereka kata manusia yg kerapa mengalirkan air mata menunjukkan tanda lemahnya dalam menghadapi sesuatu dugaan dan cabaran. 

Apa salahnya menangis? 

------<@ pada haniz, apa pun yg berlaku adalah ketetapan.We have to be grateful to Allah. It does mean that Allah not love us, but it show how care his on us. Manusia tidak layak untuk menilai sejauh mana kelemahan dan kekuatan seseorang. They don't deserve of our tears. Just be the way you really are.

Kadang-kadang manusia bukanlah menangis kerana apa yang telah berlaku ke atasnya. Tetapi air mata adalah sesuatu anugerah yang berharga dari Allah. Ia di gunakan di saat kita memerlukan.  So, we are responsible of that. It is natural as a human.  

Tidak salah untuk menangis..ingatlah ..setiap air mata yang menitis menunjukkan bahawa betapa bernilainya setitis air mata..tanda Allah menyayangi dan merahmati . InsyaAllah....:)




Wallahualam..

0 comments: