? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Sunday, February 6, 2011

TAK SIHAT

7hb Feb 2011
Isnin
PUncak Alam

Assalamualaikum..
setelah sekian lama duduk di rumah , akhirnya aku pulang semula ke rumah sewa..sekejap je rasanya seminggu, celik2 je dah abis cuti..ape pun, aku puas dpt dok umah dgn family n kwn2..
syimah dan dayah sentiasa menemani aku kemana saje cuti ne..hehe..thanks korg..syg korg tau.^_^

nak di jadikan cerita mlm td aku tak leh tido..hmm..+_+
batuk aku semakin teruk, sampai nak termuntah aku di buatnya..sedih la, tetiba kesihatan tak memuaskan bila balik je dari cuti..nk kena pergi beli ubat ne. kang x pasal2 makin teruk susah pulak nk g class nanti..

hari ini satu je class..kul2..selamat la kan. klu x, mst aku xlarat nak bgn pagi..
pagi2 ne aku sarapan magie je..kt umah xda ape2 bnda nk mkn..lapar sgt..huhu
xpela, yg pntg ade jugak rezeki aku pg ne..alhamdulillah..:)
walaupun aku tak berapa sihat hari ini, aku harus pergi ke kelas..
selagi aku msh boleh berjalan, semangat aku takkan pernah luntur..
insyaAllah..-kata Maher Zain- hehe

0 comments: