? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Wednesday, February 23, 2011

TERASA HATI..

Hari ini baru tergerak hati nak menulis di ruangan ini..

Ya Allah..sedihnya hati ku ..
nape rapuh sangat hati  ne..nape mudah sangat air mata ini mengalir..
aku tak mampu ya Allah..aku x kuat utk hadapi semua ini..

kenapa manusia ini cepat sangat lari dari kenyataan ..
apa saja yg keluar dari mulut selalu saja tidak sama dengan apa yg di luahkan.
dulu berjanji ..namun hari ini jauh meninggalkan apa saja yg telah di janjikan..
aku selalu saja tertipu oleh kata-katanya..
aku benci org hipokrit.
aku tak suka org menipu.
aku tak suka org tak berlaku jujur..

hari ini semua org nak wt aku terasa hati..
aku pn tak tau kenapa aku cpt sgt tersentuh hari ini..
menangis je yg wt aku rasa lega dan tenang..
Ya Allah....

0 comments: