? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Friday, March 16, 2012

AKHIRNYA SAYA GAGAL DALAM TARBIAH INI..

6.14 minit petang
-puncak alam-

Assalamualaikum..selamat petang jumaat sahabat ..
semoga kalian di bawah redha dan rahmat Allah hendaknya..amin.

Meniti minggu ini adalah hari-hari yang penuh dengan dugaan dan cabaran yang terpaksa saya lalui. 
Pada mulanya saya dapat bertahan , namun akhirnya dua hari ini saya gagal untuk bertahan dalam tarbiah ini..
Allahu rabbi..

Sebak rasa hati , hanya Allah yang mengetahui.Kuatkanlah hati hamba ya Allah dalam ujian ini..
Saya percaya semua ini untuk menguji sejauh mana tahap kesyukuran hamba pada-MU.
alhamdulillah ..amin.

Wallahualam..

0 comments: