? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Sunday, March 4, 2012

SAYA SUKA MENULIS

10.04 minit pagi
-puncak alam-

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..
alhamdulillah..berkesempatan untuk menulis sesuatu di sini..:)

Saya suka menulis..apa saja yang berkaitan dengan bahasa, puisi, sajak, cerpen atau penulisan novel adalah jiwa saya..saya selalu mengimpikan suatu hari nanti akan menjadi seorang penulis yang berjaya. Setakat ini, saya belum berkesempatan untuk menulis atas kekangan masa.Mungkin suatu hari nanti jika di izinkan. InsyaAllah..:)

Genap sebulan setengah di rumah, akhirnya saya kembali menyambung pengajian di semester ke-5. InsyaAllah , tahun akhir saya di UITM Puncak Alam. Moga di permudahkan segala urusan.

2hb March genap 3 bulan SI DIA berehat selepas menjalani pembedahan. Doa saya semoga DIA di beri kesihatan yang baik dan dapat menjalani kehidupan seperti sediakala. Mudah-mudahan . Amin.

Segala yang telah terjadi, semuanya sudah di tentukan..
Semoga Allah memberkati perjalanan kita ini. Barakallahu feekum..

Wasalam.

0 comments: