? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Tuesday, April 6, 2010

DENGAN ATAU TANPAMU..

Tika ku disentuh cinta
Cinta melirihkan lara
Gerah kerinduan sendiri tanpa mu
Kadang mengusutkan jiwa ku

Namun aku tetap tega jua
Lalu ku tempuhi semuanya
Cinta luhur di gelap menjadi cahaya
Dengan mu hidup lebih bermakna
Keyakinan ku pun semakin bertambah
Semakin mudah kaki mengatur langkah
Rasa tepatnya pilih hidup bersama dengan mu...

Sebelum terjatuh sakit yg tak tertanggung
Atau kemungkinan langit esok mendung
Di bawah langit yang terbuka
Ku mohon rahmat Tuhan yang Esa

Kalau ditakdirkan aku harus berhadapan
Berakhirnya suatu ikatan
Akan aku relakan pada perpisahan
Nyawa berpisah dari badan...

Kalau ditakdirkan berakhir di pertengahan
Suratan sebuah percintaan
Sanggup aku menahan
pedih perpisahan
Walau menghiris perasaan
Sakitnya biar aku rasakan...

0 comments: