? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Thursday, April 8, 2010

NOTHING SPECIAL

Jumaat
9.47 minit pagi
-dlm kantor-

assalamualaikum matahariku..
semoga hari ini bersinar dengan cerianya..
jumaat penghulu segala hari, hari yg baik..insyaAllah..
bosan la pulak arini..
emm..cite terbaru?
xda kot...
cuma badan2 aku ne sakit2 , semalam terjatuh lak kat dlm toilet..
cm hampeh je..
gedebuk!!!(sekali cm nangka busuk daaaa)wakaka..kelakar tol..

nothing special?
ye..aku tau aku bkn la insan teristimewa...aku ne biasa2 je..
aku xdala cantik pn, aku pn bukan la baik sgt..
aku xharap pn org hargai aku..cuma aku agak kecewa la bila aku disamakan dgn org len
xpela..even tersentap gak la aku tapi aku try la cover..
aku xsuka cari gaduh..
dlu mmg ye..aku sabar, tp dlm msa yg sama aku bls blek
tapi skng, aku da insaf..
aku rasa xpatut wt mcm 2..lagpn biarla antara dia dgn Allah je..
aku xnak la gaduh2 ne..payah..jap lagi makan dalam
kalau leh nak la dlm hati ada taman..^-^
lg satu aku nak cite ne..
aku amat payah la skg nak percaya ngan org len..
PERCAYA, KEPERCAYAAN???
sorry, bape kali da aku bercakap tntg percaya..
aku mmg sukar da nak caye org lagi skng..
except my family ...
bkn aku x caye kwn2 or org sekeliling aku..
aku beri kepercayaan, tp not 100%..
da selalu sgt kena tipu, org xjjr..
ntah la...up u 2 la kan nak wt pe pn..janji bahagia..
-ANDAI KU TAHU-

0 comments: