? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Tuesday, April 6, 2010

SINGGAH SEKETIKA..

7 aPriL 2010
-9.28 a.m.-
dlm pejabat

agak lama rasanya x lawat blog ne..
maaf kerana lama meninggalkan matahariku..
aku pergi hanya seketika mencari sedikit ketenangan..
pergiku tanpa nisan, tetapi hanya meninggalkan pesan..
aku amat menyayangi insan2 di sekeliling aku..
minggu lepas ada sesorng yg aku tak sangka tlh msg aku..
aku agak trkjt bila tetiba dia memperkenalkan diri..
sgt aku tak jangka si pemilik diri adalah seorng insan yg sgt tenang, sabar dan menjga tutur bicara..
maaf atas segala silap yg pernah aku lakukan..
aku tersepit di antara keadaan dan ketika..
jika aku tau, demi Allah aku xakan mengutus slam dn perkhabaran..
aku tak tau ada lagi insan yg snggp melukakan hati si pencinta.
satu lagi cerita yang ingin aku kongsi bersama..
aku mmg amat payah utk menceritakan masalh ku kpd org lain..
aku suka memendam rasa, melayan perasaan, dengan menulis sesuatu di atas muka diari
atau pn menulis seperti ini..
aku juga punya hati dan perasaan seperti org lain..
sedih, marah, kecewa, gembira, duka, suka dan macam2 lagi.
tapi aku xtau kenapa org sgt cemburu dengan apa yg aku ada.
xcukup lagi ke mereka ingin menyakiti ,,
aku syg sume. dan ada masanya syg aku menjadi benci..
aku mohon maaf  atas itu..aku x minta..tapi kalian yg membuat perasaan itu tumbuh..

sahabat aku ramai..
macam2 perangai..
aku sayng org yg syang aku..
tapi aku xska org yg aku syg lupakan aku..
aku takut oneday aku terlupa dkt org yang aku syg..
sebab......................................


1. aku terlupa nak tanya khabar
2. aku terlupa nak msg n cal dia
3. aku terlupa nak wish birthday dia
4. aku terlupa nak bagi adiah kat dia
5. aku terlupa muka dia..
6. aku terlupa nak doakan tuk dia
dan last sekali sebab mata aku pun da ttp saat itu...

ramai menghulur slam perkenalan..ramai yg minta "couple" termasuk sahbat2 aku sendiri..
tapi hati aku tuk seseorang ne sahaja..
sebab 2 aku suh dia hargai apa yg ada depan mata..
klu dia sia2kan aku, ramai lagi yg beratur kat luar sana.
aku bkn nak bangga diri , tapi ini hakikatnya..
tapi aku bkn macam 2..
skang ne..aku berserah je..
kalau jodoh aku mmg dgn dia, alhamdulillah..
tapi jika tak, aku redha je..
mgkn Allah da sediakan yg lbh baik tuk aku..
WASSALAM...


0 comments: