? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Thursday, November 17, 2011

APA LAGI YANG HARUS KU KATAKAN..

12.00 minit malam..
-puncak alam-

Assalamualaikum..
Alhamdulillah atas rahmat-NYA..

malam semakin hening di telan deruan angin membelai..
dan hati semakin teringin untuk mencoret sesuatu di ruangan ini..
syukran Ya Allah..masih terus mampu utk berdiri di sini..

apa lagi yang harus ku lakukan..
hati terhiris pilu, 
adakala tak ingin ketemu., kerana masih terasa lagi pedih nya sembilu..
aku cuba untuk mencari kekuatan Ya Allah..
aku cuba untuk lari dari rasa yang membelenggu..
namun mana mungkin aku mampu..
aku hanya manusia biasa, insan yang lemah dari segala-gala..
hanya pada-MU tempat ku mengadu..

apa lagi yang harus ku lakukan..
aku cuba menepis segala gundah,
rasa hati yang kian lama semakin sepi dan suram di tenggelami..
Ya Allah..mohon kekuatan dari-MU..
semoga aku istiqamah dalam pencarian ini..

aku sudah memaafkan dan redha atas segalanya..
hanya itu yg mampu utk ku lakukan..
itu usahaku, itu harapanku..
selebihnya biar dia sendiri yang menentukan..
aku bukan siapa-siapa..
aku hanya seorang wanita yang bergelar hamba..

Wallahualam..

Nota kecik: manusia itu sememangnya tidak sempurna.

0 comments: