? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Saturday, November 12, 2011

Kebenaran membawa Kebaikan, Pembohongan membawa Kemusnahan..

1.48 minit tengahari
-puncak alam-


Assalamualaikum w.b.t
Bismillahirrahmanirrahim.. 
alhamdulillah, semoga rahmat Allah mengiringi perjalanan hamba-MU ini..

Sesuatu yang tak kita sangka , pasti akan terjadi jua..
kepercayaan ku membawa kemusnahan.. mungkin tiada siapa yang tahu betapa luluh rasa hati ni apabila mengetahui. Hanya pada Allah aku berserah..tak ku sangka tak ku duga..yang nyata bukan lagi khayalan, tetapi kenyataan..Alhamdulillah..kerana Allah Maha Adil dan Maha Menyayangi hamba-hamba-NYA yang teraniya..

Waktu akan terus berjalan tanpa henti, meninggalkan kita insan yang rugi mencari cinta Illahi..walau takdir Allah itu pasti, aku percaya kebenaran akan jua bersama mereka-mereka yang sabar..mungkin agak susah untuk menerima, namun aku pasti ada hikmah di sebaliknya..ketidakjujuran pastinya akan juga terbongkar suatu saat nanti.. bak kata bidalan, " bangkai gajah mana mungkin dapat di tutup, inikan pula perbuatan manusia".

Alhamdulillah..Allah masih bersama di kala aku kesusahan dan kesedihan..biarlah manusia terus dengan permainannya..hanya Allah yang dapat menghakiminya..bukan aku, bukan mereka atau sesiapa saja..kerana tiada beza kau dan aku..sampai suatu saat nanti pasti kita semua kembali pada-NYA..
hanya amalan pemisah segala..kembalilah pada fitrah yang Maha Suci..insyaAllah..
Allah sentiasa bersama mereka yang sabar dan ganjaran pasti menunggu kita di sana nanti..
amin..jazakallah khairan katsira..


nota kecik: suatu hari kau kan mengerti, siapa yang paling menyintai..

0 comments: