? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Monday, November 28, 2011

BERPISAH DENGANMU, LULUH HATIKU

28 November 2011
-puncak alam-


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani..
syukur segala puji ku panjatkan pada Allah kerana masih lagi di beri kesempatan menjalani hidup ini.
alhamdulillah..

setitik demi setitik air mataku jatuh menyembah bumi..
dalam sujudku tak lepas ku panjatkan doa semoga segala perancangan di permudahkan..
derai air mata yang mengalir, jatuh bersama seraup wuduk di wajah..
sebak di dada tak mampu untuk ku bendung lagi..
terpeleku aku di sejadah Illahi..

Ya Allah., hibanya ku rasa di pengakhiran pertemuan..
lafaz yang keluar dari bibir DIA sungguh meruntun hatiku..
Subahanallah..aku cuba utk menahan rasa hati, namun aku tak mampu..
sejak malam kelmarin aku cuba menguatkan hati dan langkah kaki agar terus berpijak di bumi ini..

hari semakin menghampiri penghujungnya..
semakin resah ku rasa..penantian ini sememangnya suatu penyeksaan..
Ya Rahman..aku memohon pada-MU..berikanlah dia kekuatan, ketabahan dan ketenangan dalam menjalani ujian-MU..
aku hanya mampu mendoakan yang terbaik..setiap sesuatu yang terjadi pasti ada hikmah di sebaliknya..
mudah2an..amin..
terima ksh yang tidak terhingga buat sahabat handai yang mendoakan..
Jazakumullahu Khairan Kathira..Barakallah..



Semoga Allah mempermudahkan jalan menuju ke sana..amin.

Wasalam...



0 comments: