? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Wednesday, December 28, 2011

KASIH ITU TIADA BERTEPI, SAMPAI SYURGA SETIA MENANTI..

7.49 minit malam

-kampung-


Alhamdulillah..Assalamualaikum..
semoga semua dlm keadaan sihat sejahtera hendaknya..

pernah tak kita terfikir,suatu saat orang yg kita sayang hilang dari pandangan..
bukan itu saja bahkan seluruh kehidupan kita..
aku punya teman..berbagai ragam dan perangai..
terkadang sebagai manusia terlepas juga rasa marah, sakit hati dan sebagainya..
bukan mudah utk melangkah dengan kekuatan melainkan ada sokongan dari belakang..

abah pernah berpesan..walau sekuat mana pun kita melawan tetap ada jatuhnya jua..
walau sekuat mana kalipun ketabahan tetap ada peritnya jua..
kerana kita hanya hamba..
kembara jalanan yang sering alpa dan terlupa..
aku jadikan abah sebagai idola aku..
yang bijak berkata-kata, penuh ilmu didada, punya semangat membara., sifat penyayang dan perkasa..
dan paling aku kagumi abah kuat dalam agamanya..
jika di bandingkan aku dengan abah..terasa kerdil diri ini..
abah..puterimu ini perlukan sokonganmu..
puterimu ini sedang menuju utk berubah kearah yg lebih baik..
puterimu ini mendambakan insan seperti abah yang dpt membimbingnya ke jalan yang diredhai Allah..
mudah2an akan bertemu si dia insan itu..amin.

dlm meniti hidup ini aku terbayang bagaimana jika suatu saat nikmat hidup ini di ambil kembali..
subahanallah..berikanlah kami ilmu yang bermanfaat, rezeki yang halal dan di redhai-MU ya Allah..
sesungguhnya kami hanyalah hamba yang lemah dari segala-gala..
semoga dalam batasan ilmu yang kami ada dapat memberi kekuatan untuk bertahan menghadapi ujian-MU.
Amin..


Wasalam..


PAWANA SORE

0 comments: