? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Saturday, December 24, 2011

MAWAR ITU WANGI..HARUMNYA PENUH DURI

10.27 minit pagi

-kampung-



Assalamualaikum w.b.t..
selamat sejahtera dan salam berhujung minggu buat semua..
semoga berbahagia hendaknya..:)

pernah lihat mawar??..cantik kan..wangi tetapi perlu berhati-hati dengan durinya..
mawar boleh di ibaratkan seperti wanita yang wangi, cantik, tetapi perlu berhati-hati dengan sifatnya..
di taman larangan mawar di sunting..di jaga dengan penuh kesetiaan..
namun, setiap yang suka pastinya ada duka..
mawar layu walau masih terus mewangi..
panahan sinar mentari tidak bernafas lagi..

terkadang yang cantik itu bukan semestinya sempurna..
dan terkadang yang buruk itulah yang paling mulia..

aku suka mawar..mawar cantik..wangi..
aku suka orkid..orkid setia..warnanya lembut di mata, tenang di hati..
begitu jugalah cinta aku pada Illahi..
kasih aku pada abah dan mummy..
sayang aku pada si dia yang menyayangi..

terkadang, aku berfikir..hidup ini seperti lautan ..
kemudinya atas pelayaran itu kita..
untuk sampai ke destinasi, harus melalui ombak badai yang menghempas..
jika tidak kuat menempuhnya, karamlah bersama lautan sepi..

insyaAllah..aku akan terus kuat untuk melalui saat getir ini..
dengan berbekalkan ilmu dunia dan akhirat..
semakin aku pertahankan , semakin kuat aku punyai kekuatan.

Salam..
-Penghujung 2011-




0 comments: