? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Sunday, February 12, 2012

APABILA NIAT DI SALAH ERTI

9.06 minit malam
-kampung-

Bismillahirrahmanirrahim..
Segala puji bagi Allah yang menciptakan langit dan bumi. Semoga rahmat Allah melimpahi semua.
Amin ya rabbal alamin..

Bukan mudah untuk memberi fahaman kepada orang lain kerana setiap orang berbeza-beza pendapat dan akal fikiran.. tetapi seharusnya sesuatu yang terlahir dari kata-kata di ambil dari sudut yg positif. Menunding jari ke arah orang lain, sama halnya seperti menunding jari kepada kesalahan diri..

Saya bukanlah bijak pandai yang arif dalam ilmu agama, tetapi saya bukanlah jahil tentang ini. Adakalanya, mereka tersalah erti terus menghakimi. Jangan berlagak pandai tanpa pernah mengambil kira kata2 dari bijak pandai yang lebih arif.. jika kita blm tahu sendiri kebenarannya..

Sesetengah kata2 bukanlah utk menunding kesalahan orang lain,tetapi dia menyuruh kita mengambil iktibar darinya..http://www.facebook.com/profile.php?id=100000278077222

Subahanallah..hanya Allah Maha Mengetahui segalanya..Buruk baik seseorang hanya Allah yang berhak mengadili..semoga Allah memberkati..amin ya Rabbal Alamin..

Wasalam..

0 comments: