? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Wednesday, March 31, 2010

Catatan seOrang Wanita...

31 Mac 2010 - 8.44 malam
ruang tamu...

Agak lama ku kira tidak menulis sesuatu di dalam ruangan blog ini..
suramnya warkah ini ku tulis segundah hatiku di saat dan ketika ini..
ingin sekali aku titipkan salam kerinduan bersulamkan kemanisan..
dan ingin aku tutupi kepahitan itu dengan manisan madu keimanan..
acapkali aku di uji dengan sesuatu yang tidak bisa untuk aku ungkapkan..
kebahagiaan seringkali datang menjenguk setiap kali aku memerlukan..dan aku bersyukur ke pada-NYA..
namun ianya seringkali jua pergi ketika aku sedang asyik di belai waktu dan saatnya..
kepahitan datang tanpa salam dan pesan menghulur sebutir hempedu yg amat pahit untuk aku telan..
aku tidak bisa untuk mengungkapkan kata perpisahan kerna aku tahu kepahitan hanya datang sekadar untuk mengujiku.

ADAKAH AKU LAYAK UNTUK MENGHIRUP KEMANISAN MADU ITU?
ADAKAH AKU LAYAK UNTUK MENGHIDU KEHARUMAN BAUAN ITU?

LALU UNTUK APA AKU BICARAKAN KEPAHITAN DAN KEKECEWAAN YANG AKU RASAI?
UNTUK APAKAH AKU MEMBERITAHU DUNIA BAHAWA AKU SEDANG DI LANDA KESEDIHAN DI SAAT INI?
HANYA 1 JAWAPANNYA...

kerana aku hanyalah manusia biasa..yang lemah dari setiap dugaan-NYA..
oleh kerana itu, aku titipkan salam doa berserta butiran tasbih pengharapan semoga Allah sentiasa memberikan aku kesabaran, kekuatan, keimanan dan kesanggupan untuk menghadapi segala ujian yang mendatang..

" Diari hidup seperti sebuah kapal yang sedang belayar..segala badai dan rintangan yang mendatang harus jua di hadapi dengan kekuatan ,,jika tidak hanyutlah bersama2 kekecewaan dan keperitan itu..hanya si pendayung yang akan menentukan arah tujuan mereka"

0 comments: