? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Wednesday, March 31, 2010

naNGis laGi..

1 April 2010..
9.51 pagi..
-dlm pejabat-


Salam sejahtera..selamat pagi..apa khabar semua hari ini?
semoga semuanya ceria2 selalu..^_^
pagi ne permulaan hari utk bulan ini..waahhh..bestnye..
semoga bulan ne memberikan aku sejuta kebahagiaan selalu..

APRIL..
~15 aPRIL 2010~
ZaiNal Sadari..selautan kasih sayang dan segunung doa pengharapan
aku alirkan semoga di panjangkan umur,
di murahkan rezeki, dan bahagia selalu..
sejuta pelangi pengharapan dan doa aku kirimkan semoga di rahmati Allah hendaknya..
kadang kala perjalanan hidup ini memang amat meyulitkan..
tiap sesuatu yg berlaku , pasti sudah di tentukan oleh-NYA..
salam perkenalan ku sambut dengan huluran keikhlasan..
di semai dengan benih pertemuan...
semoga ikatan yg terjalin mendapat rahmat dari Illahi..
semoga berbahagia dunia dan akhirat..amin..
sayang selalu..
-salam kasih-

~20 aPRIL 2010~
moHD fAhMi AbdullaH..sekalung doa semoga di panjangkan umur dan di murahkan rezeki..
semoga beroleh kebahagiaan selalu..ape yang terjadi sudah tersurat dari Illahi..
walau terkadang cuba utk menidakkan , namun aku pasrah atas kehendak Illahi..
kenangan lalu akan selalu tersemat di sudut hati..
semoga sntsa beroleh kerahmatan dari Illahi di dunia dan akhirat..amin..
-salam bahagia-

AhMad RidzUAn...seutas butiran doa aku titipkan semoga di kau di panjang umur dan di murahkan rezeki..
semoga dlm rahmat dan lindungan Allah selalu...
persahabatan kita tiada bandingnya..kdg kala mungkin ada kesilapan dlm tutur kata, atas itu seribu
kemaafan aku pohon semoga hembusan maaf itu dtg menghapuskan tulisan tersebut..persahabatan ini aku ibaratkan seperti sebuah diari kehidupan .. jika aku coretkan sesuatu, pasti akan terus bergerak pena itu, tanpa henti...hingga ke akhir nafas ini..semoga sentiasa tabah dlm menharungi dugaan Allah ini..
-salam pejuangan-

~23 aPRIL 2010~

Hari ini genaplah 4 bulan perkhidmatan ku di pejabat pelajaran daerah Sabak Bernam..
jutaan terima kasih aku yg tidak terhingga utk Puan Hajah Samsiah bt. Jamaludin kerana memberikan aku peluang utk menjalani latihan industri di sini..special regards also to Haji Mokhtar Manijo as my report evaluator atas tunjuk ajar yg di berikan dan UNIT PENGURUSAN SEKOLAH..haJI ISMAIL SAJat..
terima kasih atas segala nasihat, dorongan, galakan dlm menjalani kehidupan sebagai seorang pelajar..
dan tidak lupa juga selautan penghargaan kepada CIKGU ABU, PUAN ZAHARAH, CIKGU ABDULLAH, PUAN MOTNGIMAH, PUAN ZULAIDAH DAN RIYANTO atas tunjuk ajar dan nasihat yg di berikan..segala ilmu dan curahan pengalaman yg aku kutip akan aku sematkan di hati ini..
kenangan bersma kalian akan sentiasa tersemat di sudut hati..pahit, manis , suka dan duka bersama akan aku
sisipkan dlm memori ini..secebis doa ku pohon dari kalian agar sntsa mendoakan kejayaanku di dunia dan akhirat...insyaAllah..amin.
-salam memoir-


~29 aPRIL 2010~

NuR husNA Mohamad..sahabatku sayang..semoga di panjangkan umur , di murakan rezeki dan sentiasa mendapat rahmat dari Illahi..kenangan bersama dari sem 1 hingga sem 6 di UITM Lendu , Melaka..diploma PENGURUSAN DAN TEKNOLOGI PEJABAT sentiasa tersemat di sudut hati...gelak, tawa, gurau , senda, pahit, manis, suka, duka, susah, payah kita kongsi bersama..tangisan kegembiraan dan kesedihan itu sentiasa terngiang-ngiang di cuping telinga ini..maaf atas segala kesalahan dan kesilapan ini..sesungguhnya sahabat yg baik adalah sahabat yg sentiasa menjaga rahsia dan nama baik sahabatnya...semoga beroleh kebahgiaan hendaknya..
-salam rindu-


Lenguh juga rasanya tangan ne dok taip2 ne..
hehe..ape pn , aku puas dapat menulis sesuatu utk tatapan rakan2 yg melawat blog aku ne...
ok la ..cukulah rasanya utk hari ini..nak rehat jap..lapar..wuhahaha...
nyum3...bye sume..=)

0 comments: