? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Wednesday, March 24, 2010

POCO-POCO...

Sejak aku kerja kt pej pelajaran daerah ne aku rasa best je..
bkn pe..dapat gak aku timba ilmu walaupun sekejap...
pejam celik, pejam celik rupanya da msuk 3 bulan aku kat sini..sekejap je rasanya..
aku teringat lak time mula2 msuk kerja dlu..aku la org pertama dengan akak2 ne bersemangat nak g poco2...
dlu msa kt uitm aku ada jgak la pernah menari poco2 ne..so, ada la ckt pengalaman ...hehe
xdala aku terkial2 je kan..
tkehel gak kaki aku ne time mula2 menari 2.maklum la da lama x bersenam..blik umah terus skt2 badan..mak aku pun mula la bising bila aku merengek2 minta urut..hehe
tapi da msuk 3 bln ne aku da berbangga la coz xda skt2 lagi bdn...
penat 2 normal la kan...
ad pernah sekali 2 , timbalan suruh aku jadi instructor poco2..alamak!!!
ape aku nak jawab ne..aku pn "ia2" kan jela..padahal dlm hati "mampus aku" haha

0 comments: