? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Friday, March 26, 2010

My Story..

Jumaat:10.35 a.m.
dlm pejabat..

Tgh dok2 buka email, tetiba pegawai minta aku telefon semua sek daerah sabak bernam..
64 buah sek aku kena call mengingtkan tntg seminar esok utk guru2..
aku pn wt la ape yang di suruh..
aku ne suka wt keje2 macam ne, coz cita2 aku nak jd customer service bla besar nant..
eh???xcukup besar lagi ke aku ne..huhu
nak di jadikan cerita,,dlm aku tpon sek2 ne..tiba la stu buah sek ne, yg pasti nama terpksa dirahsiakn demi menjga nama baik sek..
yg aku sakit ati ne, aku pnya la senyum manis smbl bercakap , dye leh men2..
x respect aku langsung..yela ,even aku ne bkn pegawai ke ape , tapi aku pn perlu gak di hormat sbg manusia..
aku pn xtau la jenis manusia pe dye ne...
dlm erti kata len , aku xpnh jmpa la spesis mcm ne.
nsb bek la aku ne jenis penyabar, klu x dah lama aku letak je tpon 2..
hmmm...xpela.." SABAR SEPARUH DARIPADA IMAN" ..
stp sesuatu yg berlaku pasti ada hikmah di sebaliknya...

JUMAAT PENGHULU SEGALA HARI..ALHAMDULILLAH..

0 comments: