? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Sunday, April 17, 2011

BERTEMU SEMULA

Bismillah..
alhamdulillah dengan rahmat-NYA dapat kita bersemua kembali..amin.

inyaAllah..setelah beberapa hari berlalu, seperti biasa harapan dan doanya semoga kita semua msh berada di bawah lindungan Allah sentiasa.bermula dengan yg kurang baik, dan berakhir dengan yg baik adalah permulaan segala sesuatu..kita hanya mengikut arah tuju, namun untuk menuju ke sana usaha, doa dan tawakal di perlukan..

mengenai perihal dan tingkah laku manusia kita tidak dapat untuk menebak.adakalanya kita menyangka seseorang itu cantik pada luaran..namun hakikatnya tiada siapa yg mengetahui secara dalaman. sungguh, semakin lama hidup di sini, aku semakin dapat mengenali tingkah laku manusia yg jarang sekali mengenal erti kehidupan ini. adakah dek kerana sifat iri hati atau takbur diri memungkinkan ianya terjadi?
bagaimana persoalan ini harus terungkai?

dalam mengharungi kembara perjalanan ini, hakikat yg harus kita tempuhi adalah sedalam mana lautan yg harus di renangi, seluas manakah bumi yg harus di jejaki..setajam manakah laluan yg berduri..
biarlah jatuh kerana beralah, bukan jatuh kerna berserah.

aku ini sang pengembara..mencari jalan menuju yg hakiki.
aku ini sang pencinta..yg mencari arah untuk di jejaki.
aku juga sang hamba yg dambakan kasih dan sayang dari Illahi..
semoga rahmat dari Allah merahmati..mudah2an..amin ya rabbal alamin..

0 comments: