? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Friday, April 29, 2011

HANIZ BAHAR

Salam sejahtera matahariku..
alhamdulillah..hari ne selasai satu paper final..alhamdulillah, dapat buat yang terbaik..:)

masa nak balik tadi, nak elak daripada kesesakan lalu lintas akibat banjir di puncak alam..kami pergi ke kfc kt setia alam..wah, dlm perjalanan menuju ke meru, banyak kereta tersadai..rupanya, banjir lagi teruk kt depan tu..ya Allah, kami tak boleh patah balik sebab air dah makin naik dan separuh dari kete tenggelam...nak nangis aku rasanya tadi..=_='.alhamdulillah, akhirnya selamat sampai ke rumah setelah melalui beberapa ujian.

eh, jap2..nak citer ne pasal tajuk entri kali ini..
HANIZ BAHAR??
sape tu..ehee..
aku la tu..hmm..,nama baru kt mukabuku aku..terpaksa tukar ..
tu la..susah la , orang kacau2 ne..aku tak suka..so, utk mengelak dari semua yg menggangu aku terus tukar nama dan private my account..huh!

sebenarnya aku segan guna nama tu..cm pelik je..huhu..
tp kata incik abg saya comel..eleh..yeke?..^-^
hani stand for what? itu singkatan nama aku..hanani..so, amik pendek jadi hani..
"Z" is for my incik la..hehe..zainal..
bahar pulak singkatan dari nama my daddy..abah jgn mara ye..:))

ok2..penat sangat la..nak rehatkan otak jap..
rinduk kt my incik..<3 <3

nota kecik: tak sabar nak topi pink..:)))))


0 comments: