? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Thursday, April 14, 2011

TIK TOK TIK TOK

Salam matahariku..
hari ini dah hari khamis..
huh!..nervous pulak tetiba..

nak tau tak kenapa?
ceteka, ceteka? heee..^_^
tepat kul 12 mlm ne genaplah 28 tahun umur cik abg..berdebar pulak rasanya nk wish..
kang takut tak jadi org pertama..yg penting aku nak jadi org pertama yg bagi ucapan utk cik abg nanti..
semalam dah tempah blueberry cheese cake tuk cik abg..
hadiah pun dah ada utk dye..

insyaAllah..hopefully cik abg suka..lagi satu yg penting aku nak ucapkan tuk cik abg semoga sentiasa di panjangkan umur, di murahkan rezeki dan di berkati Allah selalu..selamat hari lahir abg yg ke 28..dah tua tau..jgn nakal2 lagi..dah leh jadi ayah..hek3..(miang lak tetiba)
semoga berbahagia dunia dan akhirat..terima ksh atas perhatian dan segala yg di beri selama perhubungan ini..hani syg abg..cewahh!!!..;)))

cik abg senyum sokmo pakai spek saya..:p

oopppsss..stop, stop!!..lupa pulak sok ada test database..walah2..
aku nak g sambung study..byk lagi ne..';p
doakn aku tok last day sok tau..hek3..=_="

ok.bai..

0 comments: