? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Friday, April 15, 2011

JANGAN SEDIH, SAYA NAK TENGOK AWAK SENTIASA TERSENYUM

Salam matahariku..
hari ini dah hari sabtu..
semalam hari lahir cik abg..
alhamdulillah..dapat belikan cik abg blueberry chessecake kegemaran nya.
dan hadiah buat dia..
harapnya cik abg suka..

aku gembira tengok cik abg tersenyum.,
walau aku bersedih, yg penting biarlah cik abg tersenyum bahagia..
jika suatu hari nanti cik abg tak dpt lagi tengok aku tersenyum , biarlah hari2 yg masih ada aku melihat dia tersenyum bahagia..
terkadang tanpa sedar, aku baru tahu ada sesetengah pihak yg tak senang melihat aku bahagia..
aku cuba sedaya upaya memberi senyuman, walau hati tak siapa peduli..
biarlah..aku tak ingin bermusuh dengan sesiapa..
aku ingin menjadi wanita yg tabah dan sabar..
aku tahu Allah sentiasa melindungi hamba-hambanya yg sabar..

terkadang kita tak tahu orang itu bersedih, tapi riak di wajah tak dapat di sembunyi..
aku tahu cik abg sedih bila aku bercerita tentang itu,,
namun aku hanya tersenyum,walau di hati menangis pilu..
buat cik abg..hingga ke akhirat hayat doa dan ksh hani setia buat abg..
selamat hari lahir sekali lagi hani ucapkan..
semoga berbahagia dunia dan akhirat...amin..


NOTA KECIK: gambar belum upload..next entri baru letak..:))))

0 comments: