? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Thursday, April 7, 2011

SERIUS..GELI..+_+

2 hari lepas kejadian ini berlaku..
haa..pagi tu aku bangun agak lewat sebab class lambat..
so, bgn2 aku g la mandi , belek2 notes..-ada test la katakan-
klu tak sumpah tak bukak buku..heeee :p

nk di jadikan cerita roti hotdog yg ala2 pizza yg aku beli ngn cik abg kt giant aritu still ada lg..
dok la punggah semua stok makanan dlm bakul tu jumpa la my roti tinggal 1..nsb bek ada lagi..(dlm hati)
leh la sarapan dengan soya sekali..ala2 cm org mata biru gitu..

cm gini la pizza roti tu..terliur beb


air minuman ku setiap pagi

nak di jadikan cerita, ngh syok2 mkn ne..emm..sedapnye roti ne...smbil belek2 notes..tetiba bila suapan terakhir, aku rasa geli2 kt tangan mcm ada benda bergerak..nak tau ape beb..
argggghhhh....ULAT..

dan2 aku g sinki terus muntah kan semua yg aku mkn kt situ jugak..dengan air2 soya aku buang..loya tekak, kembang mmg aku muntah sampai nak demam..isk..;(((

mmg serik sgt la nk mkn roti dah..tgk hotdog pn aku geli..weekkk..msh terbayang2 ulat tu...wuaaa...dah 2 hari tak lalu nk mkn...:((((

nota kecil: mst ulat tengah nyanyi dlm perut saya..+_+


0 comments: