? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Sunday, December 26, 2010

Di Cinta AKan Pergi..Di DamBa akAN hILang

11.29 minit pagi
Isnin..

Alhamdulillah..
baru selesai memasak..
mak ..kalau tak sedap sorry tau...hehe
maklum la anak mak baru nak belajar masak...
cyg mak..;)

Orang kata hari isnin hari yg membosankan..
sebenarnya bukan hari yg membosankan, cuma kita ne je yg malas nk memulakan hari pertama minggu..
ape pun, semoga semuanya bergembira..

tiba-tiba rasa sedih sgt..dari semalam sebenarnya perasaan itu ada..
cepat je masa berlalu..rupa-rupanya da lebih sebulan aku dok umah bercuti..
aku tak nak balik sana..aku sedih tgk rumah tu...
semuanya kosong pada aku..tak ada apa2 lagi kat sana..
aku sgt takut akan perpisahan..tapi itu jugalah yg berlaku..
aku dah xda tempat nak mengadu lagi..
siapa nak pujuk aku nanti kalau aku nangis..
siapa yg nak jadi kawan teman aku tido..
siapa lagi yg nk jd tempat aku bermanja dan bergembira..
apa yg ada hanyalah jasad aku utk terus berjuang menghabiskan perjuanganku menuntut ilmu ..
tiada lain lagi ..hanya itu..
aku ke sana, hanya menuntut ilmu..
tiada lagi derai tawa suka duka air mata..
betul apa yg di kata ..perjuangan itu memang terlalu pahit..

tapi aku sgt sedih..sedih yg amat sgt..dan x terluah oleh kata2..
aku xnk tunjuk kt org kesedihan itu, tapi mana mungkin..
Ya Allah..sedihnya..
Ya Allah.................dukanya..

Cepatlah masa berlalu...

0 comments: