? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Thursday, December 23, 2010

Malam

9.58 malam
ruang tamu

Malam telah datang menunaikan janjinya..
Mentari telah pergi buat seketika..
Entah ke mana menghilang , namun dia bukanlah kejam..
Mentari yg tidak pernah mungkir akan janjinya..
Selalu ada memancarkan kebahagiaan..

Malam bukanlah kejam..
Malam adalah peneman sepi..
kadang kala kegelapan itu penenang jiwa..
walau aku sentiasa mengharap Matahari akan cepat hadir di kala aku memerlukan..

Malam adalah sepi..
sepi seorang perindu seperti aku..
sepi tatkala sang pencinta kehilangan kata..
aku tetap aku..
Matahari tetapi dalam sanubariku..

Malam akan menjadi semakin kelam..
Sekelam kegelapan yg akan terus menghilang..
Selamat tidur duhai Malam...
Esok Mentari kan muncul menerangi kegelapan...




0 comments: