? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Saturday, December 25, 2010

UsaH di HiNa MeReka iTu

11.49 minit pagi
ahad
ruang tamu

Salam TErindah..
Apa khabar matahariku..
pada yg singgah sebentar, penghargaan buat diri anda..

Hari ini tergerak untuk bercerita tentang apa yg berlaku lewat petang semalam..
petang itu , aku keluar hendak membeli barang..dan kami singgah sebentar di restoran yg terdekat untuk menikmati minum petang..
kami memesan chicken chop dan limau ais..hmm..sedap..
tp dia kata chicken chop tu kurang sedap..xpe..yg pntg rezeki ada depan mata..

sedang kami menikmati makanan tu, ada seorang tua yg mungkin tiada daya dari segi ingatan..
mungkin kekurangan nya membuat banyak mata yg kurang senang melihatnya..
dalam hati aku sayu melihat apabila dia dihalau oleh si pemilik restoren kerana menganggu pelanggan2nya..
pada aku mungkin dia sedang kelaparan dan ingin meminta sejumlah wang utk membeli makanan..

aku kasihan melihatnya, namun aku hanya dapat memandang di kejauhan..
bukan simpati yg di pinta , air mata mengalir di pipinya..
mungkin tiada sape tahu kehendak takdir yg menentukan..
dia tidak dipinta utk dilahirkan seperti itu..
namun apa dayanya..

0 comments: