? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Tuesday, December 21, 2010

KOnvokesYEN..

21 hb Disember 2010
8.20 malam
Ruang tamu

Salam bicara..
apa khabar semua ?
semoga kalian berada dalam lindungan Allah hendaknya..

Malam ne hati tergerak nak bercerita tentang konvokesyenku bulan yg lepas..
walau agak terlewat tapi masih ada semangat lagi nk bercerita..

Disubuh hening, kami da mulakan perjalanan menuju ke uitm shah alam..aku menaiki kereta bersama abah dan mak..si dia berseorangan mengekori rapat kereta abah..kesian kt dia..xdapat nak temankan..
tapi apa-apa pun sy tau dia berani kan..hehe

Biasa la nak di jadikan cerita., sampai2 je ramai da beratur panjang menunggu giliran..aku ni agak kelam kabut ckt..nasib baik la ada yang tolong cover..xdala aku nampak gabra sgt...
iskk..menunggu ne la bab paling x suka ..penat sgt..dengan kasut hill , ala2 stelletto tu nk patah kaki aku..huhu

          mcm ne la rupa kasut yg aku pakai..seksi dan menyeksakan..

akhirnya masa yg ditunggu2 tiba jua..penantian ku selama 3 tahun akhirnya berbalas apabila aku dapat naik ke pentas menerima segulung ijazah..wahhh! best btl rasanya..terharu sgt, mengalir jugak air mata ne..:(
tp yg penting aku gembira sgt hari tu..keluarga dan insan tersayang menyaksikan kejayaanku..alhamdulillah..

Nak di jadikan cerita lepas je selesai sesi pagi istiadat konvokesyen tu..aku pn keluar la dari dewan..dok sibuk pandang kiri kanan cari mak, cari abah, cari abg syg, cari adik..hehe..tetiba dapat call mengatakan adik aku yg si kiki tu hilang..aisyeh..aku mula la gelabah,.macam mane pulak boleh hilang..dengan manusia yg bersesak-sesak aku xtau la nak cari kat mane adik aku tu..lastly sedang mata dok sibuk mencari, aku ternampak la seorang lelaki yg penuh dengan peluh meleleh..alahai..adikku rupanya..syukur, ketemu jua akhirnya..mak la org yg paling gembira bila dapat tau..

Bila da jumpa ni kita orang pun mencari la mak dan abah..dan sesi bergambar pn bermula..ne jela gambar2 yg dapat aku ambil ketika majlis konvokesyen ku selesai..semoga kenangan ini abadi selamanya di hati..



abah dan mak..

                                                          


Bersama tersayang..
TAHNIAH BUAT DIRI SAYA...TERIMA KASIH BUAT SEMUA..SALAM SAYANG..:)


0 comments: