? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Tuesday, December 7, 2010

Salam Bicara

10.49 pagi
8hb Disember 2010
di ruang tamu..

Salam bersua kembali matahariku..
agak lama rasanya ku tinggalkan ruangan ini..
rindu mula menjengah , namun aku ttp mengingatimu wahai matahariku..
tiada apa yg ingin ku katakan di saat dan ketika ini.
cuma mlm kelmarin aku berasa ralat yg teramat sangat..
robeknya jantungku, menyiat-yiat seisi ruang kulitku..
aku terleka oleh keasyikan dunia sehingga aku terlupa yg memberikan ujian semuanya adalah Maha Pencipta..
Namun aku cepat tersedar bahawa aku sedang di uji tepat di hatiku..aku tahu disitulah kelemahan ku..
Ya Allah,,jika ujian ini adalah untuk menghapuskan dosa2 ku kau berikanlah aku kekuatan ..
aku lemah untuk terus bertahan..aku tiada daya..
sungguh.....
Apa pun yg berlaku semuanya pasti ada hikmah di sebaliknya..
Hanya doa yg dapat ku panjatkan pada-NYA..

Wallahualam..

0 comments: