? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Tuesday, December 28, 2010

MIMPI VS KENYATAAN

10.24 pagi
29hb Disember 2010
ruang tamu..

Salam sejahtera..
selamat pagi matahariku..

mengapa terus mengharap..hanya mampu mendoakan yg terbaik..
jangan biarkan aku terluka..aku sudah bahagia sekarang..

subuh tadi aku mimpi..
bertemu arwah wak ti..aku salam , aku cium dia..wangi sangat..
dia ajak aku ikut dia pergi, tapi embah x bagi..dalam mimpi tu embah kata jangan cium bau dia..
tapi aku cium juga..
wangi sangat bau bunga itu..bunga kemboja..

selepas itu dia tersenyum lalu pergi..
aku terus mencari..namun aku terus di ganggu oleh ansir yg entah mengapa ingin aku di buai rasa gusah dan gundah..sungguh apabila tersedar, jam menunjukkan angka 6.37 minit pagi..aku terlewat untuk menunaikan solat subuh..
emak yg mengejutkan aku pagi ini..
sambil duduk aku berisgtifar dan seusai solat aku menghadiahkan al-fatihah buat arwah dan mendoakan semoga rohnya di tempatkan dikalangan insan yg beriman dan beramal soleh..amin...

aKU merinduinya..aku tak sempat untuk bertemu dengannya di saat akhir..
salam terakhir buat mu...

0 comments: