? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Wednesday, December 22, 2010

Salam Barakah

23hb DIsember 2010
9.46 pagi
ruang tamu

Salam Barakah, Salam KEberkatan..

Selamat pagi matahariku..
semoga baik-baik sahaja hari ini..
Hari khamis hari yg penuh barakah..pagi-pagi lagi dah hujan..
hujan rahmat buat diri saya..

Matahari..
saya suka awak..
awk pelengkap hidup..
tanpa matahari tiada siang dan malam..
mentari yg menyinar memberi seribu pengharapan dan juga mengembalikan kegembiraan..
kegelapan yg bertandang dengan kesedihan mesti berakhir dengan sinarnya mentari pagi..
Matahari yg memberi sejuta warna pelangi pengharapan...

Ada orang bertanya, awk suka apa?
saya selalu menjawab, saya suka matahari...
biarlah apa pun yg mereka fikir atau berkata saya xkisah..
xpernah pun terkesan di hati saya...
kerana satu-satunya matahari yang akan menemani adalah MATAHARIKU..

disinilah tempat meluahkan rasa, di sinilah tempat ku bermanja, disini jugalah tempatku bergembira..
segala2nya disini..ku hadiahkan penghargaan buat matahari dengan memberi teman baru untukmu iaitu MATAHARIKU..dia juga adalah temanku..cinta hatiku yg aku sayang hingga ke akhir hayat...

Salam Kasih Sayang ...

0 comments: