? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Tuesday, December 21, 2010

Memori Luka

11.15 pagi
22 Disember 2010
Ruang Tamu..

Bismillah Pembuka Bicara hari ini..
Alhamdulillah Menemani di saat ini..

Pagi ne patutnya aku pergi ke kalumpang resort..makcik ajak mandi manda..tp aku batalkan niat utk pergi atas sebab2 tertentu..xmengapalah..apa perancangan hari ini?
macam biasa la, aku x suka merancang ..biarlah berjalan seperti biasa dan dalam keadaan yg terkawal..

Hari ini agak lewat aku bangun, pas je siap2 kemas katil aku pun g la bersihkan diri..
dah siap semua, mula aktiviti biasa tgk Mhi..rancangan kegemaran ku ..sembang pagi..hee
sambil tu sarapan bersama mak dan amar..kami makan kuih je pagi ne..antara kuihnye isabella, sardin roll, lepat pisang, popia goreng ngn kuih lapis..





  sedap-sedap kuih yg mak beli ne..hehe

sebenarnya yg aku nak cerita bukan tentang ne..tp tentang lagu yg aku dengar pagi tadi..lagu yg amat menyentuh sanubariku..MEMORI LUKA DARI SONS OF ADAM..sedap sangat lagu tu..
ada makna yg mendalam dan lirik kata yg baik..ape pun semoga hari ini lebih baik dari semalam..
harapnya..amin...

Salam Bersua Kembali..

0 comments: