? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Tuesday, May 10, 2011

4 BULAN

Assalamualaikum matahari...
tp matahari mesti dah tido kan?
sebab sekarang dah malam ..^_^

lagi dua hari tinggal nak pulang ke kampung halaman..
selepas ne , 4 bulan aku bercuti di rumah..
hmm..lama sgt rasanya..
jadi , tak tau apa perancangan yg aku nak buat..
aku cdg nak kerja kat tempat AMAR tadika dulu..
tapi, MY INCIK tak bagi..katanya gaji tak berbaloi dgn kerja yg dibuat..
aku tak kisah sangat tentang gaji, yg pntg aku tak minta duit kat orang..
lagipun kalau ada duit sendiri leh shopping..hehe
tak gitu cik abg? ke cik abg nak belanja kiter..^_+

ok, xpelah..aku cuba utk usahakan nanti mcm mane..
ABAH pulak suruh aku belajar menjahit..
aku bukan tak nak..tapi malas..hehe..^_+
jgn marah abah..wink2

nak cerita, hari ini hari jadi mummy..
selamat hari lahir mummy..semoga di panjangkan umur, dimurahkan rezeki dan di berkati oleh Allah hendaknya..amin..along sayang mummy sgt2..

buat my INCIK terima kasih bawa pergi pantai..
seronok sgt lihat pantai walau air surut..:)))

Kata-kataku: saya bahagia walau terkadang saya berduka..kata cik abang jgn di ingat benda yg menyakitkan hati..nanti kita juga yg terluka..sentiasa bersangka baik..insyaAllah..






0 comments: