? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Monday, May 2, 2011

WHEN I FEEL SAD

Assalamualaikum matahariku..
alhamdulillah..feel better today..

malam semalam rasa tak berapa sihat..
mungkin akibat kena hujan..
sakit kepala and terus telefon mak..

rasa sedih sangat bila sakit-sakit dengar suara mak..
mengalir juga air mata..tapi tahan je..
mak mesti tau juga tu..tapi aku cover la malu kat mak..
sebenarnya air mata aku dah membuak-buak mengalir..
sampai mak tanya aku ok ke tak..
aku bagitau mak, aku ok..aku minta mak doakan kesejahteraan utk aku..
mohon doa semoga aku di beri kesihatan yg baik..
mak suruh jaga diri baik2, jgn lewatkan waktu makan..
nanti aku sakit kepala..
ye..aku mmg manja dengan family ..
sebab aku sorang je perempuan...
ok, ape pun aku harap kuat untuk bertahan..
time ksh mummy..i love u very much with everything inside of my heart..

aku kadang-kadang sedih bukan sebab ape pun..perasaan tu datang sendiri..
kadang tanpa sebab pun aku leh sedih..tetiba air mata ini mengalir..
aku merasakan semcm satu kehilangan yg besar dlm hidupku..
tapi aku tak tahu apa...i feel like everything was going zero..
hmm..think, think and think.=_="..
no! i can't..enough.

orait,,lets continue..since i knew him, i felt very grateful..
alhamdulillah..he was a good man and responsible..
and the most important thing, pegangan agama yang baik..good.
may Allah bless our relationship and ease our way towards..AMIN..




Kata-kataku: Semoga Allah merahmati jalan hidupku..


0 comments: