? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Wednesday, May 4, 2011

BANTULAH AKU UNTUK IKHLAS

Bismillah..
Semoga rahmat dari Allah sentiasa bersama kita semua..

Ya Allah..dlm meniti kehidupan ini, acapkali nikmat dan rahmat Allah sentiasa bersama..
ia juga di sertai dengan rantaian duka, pahit manis menitinya..
aku merasa bersyukur apabila di uji..kerana aku pernah mendengar, apabila seorang hamba di uji ia menandakan bahawa Allah menyayangi kita..terima kasih ya Allah atas ujian-MU. walau tidak tertahan untuk air mata ini jatuh menyembah bumi, aku tetap pasrah dan bantulah aku untuk ikhlas menerimanya ..


Kata-kataku: Bertahan dlm redha..semoga Allah membantuku..

0 comments: