? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Sunday, May 22, 2011

SEBENTUK CINCIN KEKAL SELAMANYA

2.06 minit petang
-kampung-


Assalamualaikum..
dengan nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

dalam dunia yg serba moden ni, pernah tak kita terfikir mengapa suatu perhubungan mudah
saja goyah dan berantakan...aku cuba menyingkap dan menilai dari sudut tertentu..
aku bukanlah bijak pandai, buka juga seorang sasterawan..aku cuma seorang gadis yg mula kenal akan hakikat kehidupan..mungkin msh blm cukup utk membicarakan tentang perhubungan, tp aku ingin berbicara sesuatu mengenainya...

sebuah perhubungan akan menjadi lebih indah apabila ikatan sah menjadi pengikat setia kasih..
sebentuk cincin menjadi lambang tanda setia hingga ke akhirnya..
setiap dari kita mendambakan perkahwinan yg bahagia kekal selamanya..
tetapi rasa itu sudah mati apabila suatu perhubungan tiada tangga setianya..
manakah janji yg di lafaz ,
saat lafaz sakinah itu sudah tidak lagi dipedulikan,
manusia pekak dan tuli dengan tomahan..

ya Allah..
aku inginkan penyatuan hati ini kekal hingga ke pengakhiran jalan..
walau datang silih berganti dugaan, aku mengharapkan sebentuk cincin yg bakal tersarung kekal selamanya dalam ingatan..

WALLAHUALAM...~~


Kata-kataku: Mawar itu setia dengan durinya..hinggakan keharuman melekat pada pemiliknya..;)

0 comments: