? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Saturday, May 14, 2011

JIKA DI TANYA AKU

14hb Mei 2011
10.57 minit malam
- kampung-

Selamat malam matahariku..
tidurlah di buai kegelapan mimpi indah berselimutkan gemerlapan bintang..
alhamdulillah..bersua kembali ke dalam dakapan mentari..
aku sangat merindui detik ini..

jika di tanya aku..
aku bersyukur di kala ini..
aku mula menerima hakikat kehidupan..
perasaan itu mula menjauh..
alhamdulillah ya Allah..kau berikan aku kekuatan utk menghadapinya..

biarlah..
aku sudah lali akan perihal dan tingkah laku manusia..
biarlah..
biarkan mereka dengan kata-kata dusta,
biarkan mereka mengadu domba..

jika di tanya aku ..
aku hanya akan berdiam..
aku tak ingin terus bersuara..
biarlah ku simpan di sudut hati ini, semoga Illahi sentiasa memayungi..
aku hanya mampu bermohon pada-NYA..

jika di tanya aku sedang bersedih..
jawabku .."TIDAK"
jika di tanya adakah aku sedang bergembira..
akan ku jawab.."TIDAK"
hanya 1 yang mampu ku katakan..
aku bahagia di saat ini...
terima kasih ya Allah..hanya pada-MU ku berserah...

Kata-kataku: Ku bersujud hanya pada Allah..di atas sejadah cinta bertasbih kasih..semoga rahmat Allah sentiasa bersamaku..amin...~~

0 comments: