? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Wednesday, May 11, 2011

PABILA KAWAN MENABUR FITNAH

Assalamualaikum matahariku..
selamat malam..semoga sihat-sihat selalu..

malam ne tergerak nak menulis..
kenapa kawan sendiri tergamak menabur kata-kata yg tak pernah aku lakukan...
ya Allah, kau selalu meminta nasihat dari aku..kau kata aku sahabat kau dunia dan akhirat..
namun sayang, di belakangku kau tabur fitnah berduri..sakitnya hanya aku yg merasai..
kau kata aku sahabat dunia akhirat..selalu ada saat suka dan senang..
tapi kenapa kau tabur kata-kata yg aku tak pernah keluarkan pada kau..

aku bersedih..sedih yg teramat sekali..
kawan dan sahabat yg ku kenali, begini rupanya..
di manakah kau campakkan aku di hatimu..
adakah di tapak kaki , atau di injak2 sampai mati..
luluh hatiku hanya Allah yg mengetahui..

sudahlah..jangan cari ku lagi..
biarlah aku pergi membawa diri ..
aku tak ingin di sakiti lagi..
biarkan aku begini,,utk apa kau cari aku lagi..
jika nanti kata-kata lain pula yg kau taburi..
pendusta..semoga Allah yg dapat membalasnya...


Kata-kataku:  sahabat ku seperti duri yg tajam..darahnya terpalit di sudut hatiku...;"((

0 comments: