? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Monday, May 16, 2011

KAWAN KU RACUN YG MEMBUNUH

9.31 minit pagi
Selasa
-kampung-


Bismillah..dengan nama Allah yg Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..
alhamdulillah..semoga hari ini , lebih baik hendaknya..

agak sayu hati terkenang..
sungguh berat mulut utk meluahkan..
hanya tulisan tangan yg masih mampu ku berikan..

mengapa begini jadinya..
sesungguhnya perancangan Allah lebih baik..
aku telah di pilih utk di uji..
mereka telah menabur racun dalam hidupku..
mereka telah memilih utk berdusta, sedangkan aku yg terkena..

lupakah kau pada perjanjian..
perjanjian dengan yg Maha Pencipta?
lupakah kau pada dosa dan pahala..
lupakah kau pada pencatat segala..

tersenyum kalian melihat aku rebah,
rebah di atas lantai dunia yg penuh pepasir kepalsuan,
menyembah bumi dan menangisi nasib diri..

kalian sungguh bijak berkata-kata, 
sungguh pandai mengadu domba..
teruskan dengan ketidakjujuran itu..
dan aku bakal merungkainya satu persatu..
walau bukan aku, pasti ada yg memberitahu..

bukan ku pinta, 
tetapi mereka lebih arif dari kalian..
mereka yg kalian mainkan, dan akhirnya kalian yg kecundang...
tertawalah sepuasnya..
walau kami membisu seribu bahasa..
hanya pada YANG BERKUASA kami memohon segalanya..

sesungguhnya , setiap perbuatan pasti ada balasan...

WALLAHUALAM... 


0 comments: