? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??2048 Grabs Today. 26157 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (60 Ratings)??1683 Grabs Today. 21614 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Cherry Blosso BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pages

Friday, May 27, 2011

BERHENTI BERHARAP

7.26 minit malam
-kampung-


Assalamualaikum ..dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani..
alhamdulillah atas rahmat -NYA bersua kembali..

Pengharapan itu terkadang mengecewakan..begitulah lumrah kehidupan..
terkadang betul apa yg dikatakan , yg tersurat bukanlah lagi suatu kebetulan..
sememangnya manusia hanya mampu merancang., selebihnya Allah yg menentukan.

mulai detik ini, aku berhenti berharap terhadap janji-janji atau kata-kata yg telah di lafazkan oleh insan-insan.
kerana aku percaya apabila pengharapan tidak lagi terjadi, akan membibitkan rasa kecewa..
jika aku berdoa pada Allah, pastinya aku akan mendapatkan sesuatu yg berbeza..

hanya kepada Allah aku mengadu ..
biarlah malam - malam menjadi mimpi..
semoga esok pagi membawa suatu sinar yg pasti ..
insyaAllah...

WALLAHUALAM..




Kata-kataku: aku tak percaya lagi , dengan apa yg kau janji..aku terdampar di sini, tersudut menunggu mati...:'((

0 comments: